Vásárlási Segítség
Bafang BBS01/BBS02
Felszerelési útmutató
Készült a Flybike Team vásárlói részére.
A Bafang a világ egyik legjobb, legmegbízhatóbb hajtásrendszerrel, szénkefe nélküli motorral működnek, bármilyen európai szabványkerékpárra könnyen felszerelhető, megbízható, magas minőségű motorok.
A céget 2003-ban alapították, jelenleg 260 embert alkalmaz és több mint 35 vezető mérnök dolgozik a K+F részlegben. Kiváló minőségellenőrzési rendszerük, a fejlett motor és vezérlőgyártás és tesztelő berendezések, valamint magas szintű K+F teszi lehetővé, hogy magas színvonalú termékeik a világ egyik vezető elektromos kerékpár gyártójává emeljék a céget. Az éves kapacitásuk eléri az 1 000 000 darabot évente.
„A kerékpáros közlekedés új dimenziója”
Áttekintés
A Bafang középmotoros rendszer előnyei
- Könnyen felszerelhető bármilyen normál európai szabvány kerékpárvázra
- Magas indítási nyomaték, maximális nyomaték 80Nm feletti, kiemelkedő teljesítményt nyújt minden terepen
- A kettős tengelykapcsolót a meghajtóegységen használják, ami növeli a biztonságos üzemeltetést
- A sebességérzékelő és a nyomatékérzékelő a pedálra, a vezérlőre is alkalmazható
- Belsőleg integrált
- Nagy hatékonyság, alacsony fogyasztás, hosszabb hatótáv a hasonló kimeneti motorokhoz képest
Egységszámozás és információ
Ellenőrző sorozatszám a motorházban:
Példa: BBS01 36V, 250W, 15A, 25 km/h
13010001
1 „BBS01”, „BBS”: motor típus (sebességérzékelő)
2 „36V”: névleges feszültség; 250W: névleges teljesítmény
3 „15A”: leadott áram, 25 km/h: maximális sebesség
4 „1301”: gyártási dátum
5 „0001: Sorozatszám
Anyaga, por és vízállósága
Öntött alumínium elektroforézis kezeléssel, munkakörnyezeti hőmérséklet: -25℃ -55 ℃, vízállóság és porvédelem magas minőségű: IP65. Az elektroforézis jelenleg az egyik legnagyobb hatékonyságú elválasztástechnikai módszer.
Technikai paraméterek
Teljesítmény |
250W |
350W |
500W |
750W |
1000W |
Feszültség |
36V |
36V/48V |
36V/48V |
48V |
48V |
Elhelyezkedés |
középmotor |
középmotor |
középmotor |
középmotor |
középmotor |
RPM (fordulatszám) |
83-78 |
85-78 |
123-116 |
160-135 |
170-150 |
Maximális nyomaték |
80 N.m |
80 N.m |
100 N.m |
160 N.m |
160N.m |
Hatékonyság |
80 % |
80 % |
80 % |
80 % |
80 % |
Üzemeltetés |
PAS és gázkar |
PAS és gázkar |
PAS és gázkar |
PAS és gázkar |
PAS és gázkar |
Víz és porvédelem |
IP 65 |
IP 65 |
IP 65 |
IP 65 |
IP 65 |
Csapágyház hossz |
68/100/110/120 mm |
68/100/110/120 mm |
68/100/110/120 mm |
68/100/110/120 mm |
68/100/110/120 mm |
Lánckerék fogszám |
44T/46T/48T/52T |
44T/46T/48T/52T |
44T/46T/48T/52T |
44T/46T/48T/52T |
44T/46T/48T/52T |
Szín |
Fekete |
Fekete |
Fekete |
Fekete |
Fekete |
Súly |
3,8 Kg |
3,8 Kg |
4,3 Kg |
4,3 Kg |
4,8 Kg |
Vezérlő |
Szinuszos, hajtóműházba |
Szinuszos, hajtóműházba |
Szinuszos, hajtóműházba |
Szinuszos, hajtóműházba |
Szinuszos, hajtóműházba |
Tranzisztor |
6 MOSFET |
6 MOSFET |
6 MOSFET |
9 MOSFET |
12 MOSFET |
Telepítési diagramok
Telepítési eljárások
- Nyissa ki a csomagot, vegye ki a motort és a tartozékokat! Ellenőrizze, hogy a motor műszaki adatai megfelelőek-e. Ellenőrizze, hogy minden tartozék és vezeték a csomagolási lista szerint a dobozban megtalálható.
- Rögzítse a lánckereket a meghajtóegységen 5db M5 * 10 csavarral (lásd az 1. ábrát), majd rögzítse a láncvédő burkolatot (opcionális) a lánckeréken, 5 db ST3.9 csavarral. Ne használjon Loctite-ot ezekhez a csavarokhoz.
- Óvatosan tolja át a hajtómű tengelyét az alsó konzolon (csapágyházon). Ha ellenállást tapasztal, ne erőltesse, mert előfordulhat, hogy a kerékpár csapágyház burkolatának hegesztett túlcsordulása van.
- Győződjön meg róla, hogy a tengelycső menete túlnyúlik az alsó konzolon körülbelül 10mm-t. Ez a 73 mm-es csapágyházaknál kisebb is lehet!
- A rögzítőlapon lévő fogakat befelé fordítva rögzítse a lemezt a meghajtóegységen 2 darab M6 x 10 mm-es csavarral.
5. Tartsa a meghajtóegységet a kerékpárvázhoz, és húzza meg az M6 x 10 mm-es csavarokat és az M33 anyát egyidejűleg. Húzzuk meg az M33-at 30-40Nm erővel. Ehhez szükség lesz egy BBB Lock-ring eszközre.
- Amint ez megtörtént, illessze rá a BB csészét az M33 anyára (20-30Nm)
- Rögzítse a bal oldali pedálkart (LH) a kerékpárra az M8 belső hatlapú csavarral! Nagyon fontos, hogy minden akadály nélkül körbe tudjon forogni a bal és a jobb hajtókar is, ne akadályozza semmi a mozgását. Meghúzó erő 35-40Nm.
- Az M8 belső hatlapú csavarral rögzítse a jobb oldali hajtókart (RH) a kerékpárra! Meghúzó erő 35-40Nm.
- Csatlakoztassa az Anderson csatlakozót az akkumulátorhoz és a vízálló kábelt a sebességérzékelőhöz. A sebességérzékelőt a hátsó villához rögzítse, a mágnes és az érzékelő között maximum 5mm távolság legyen!
- Sebességérzékelő szerelése: az alábbi képek útmutatást adnak a szerelésről, a mágnes és az érzékelő pozíciójáról! Az érzékelő kialakítása és elhelyezése eltérhet az alábbi képektől.
10. Kapcsolási rajz
A - Fékezés (fékkarok)/ Mágneses érzékelő dugók (2) - Sárga - ANYA a kábelkötegben
B - Kijelző - zöld - APA a kábelkötegben
C - ázkar - Sárga - APA a kábelkötegben
D - A kábelköteg vízálló csatlakozása
E - Akkumulátor csatlakozók
F - Akkumulátor
G - Vezérlő
H - Sebességérzékelő
- A kijelző és a gázkar elhelyezkedése a kormányon
- A csomag tartalma:
1 db középmotor
1 db kijelző (választható)
2 db érzékelővel ellátott fékkar (hidraulikus e-fékkar)
1 db hüvelykujjal szabályozható plusznyomaték gázkar
1 db lánckerék + lánckerék védő
2 db pedálkar
1 db sebességszenzor + mágnes
5 db M5 X 10mm
2 db M6 X12mm
2 db M33
2 db ST 3.7 anya
1 db rögzítőlemez
Vásárlási garancia és szervíz
Minden Flybike Team-en keresztül értékesített termékre a jogszabály által előírt garanciát-jótállást biztosítunk, ezenkívül 14 napon belül a vásárló minden indoklás nélkül visszaküldheti a vásárolt terméket. Bővebb információ a Garanciális feltételek menüben található.
A garanciát nem lehet érvényesíteni a következő esetekben:
1) Ha felszerelés közben a termék sérül (kivéve ha szervizünket bízza meg a felszereléssel), az elhanyagolás, a helytelen karbantartás által okozott kár, hiba és / vagy veszteség. Versenycél vagy kereskedelmi cél, helytelen használat, visszaélés vagy baleset esetén;
2) A szállítás közben történt kár, hiba és / vagy veszteség;
3) A helytelen telepítés, beállítás vagy javítás által okozott kár, hiba és / vagy veszteség
4) Az anyaghoz és a kivitelezéshez nem kapcsolódó kár, hiba és / vagy veszteség, például a felszerelési útmutatótól való eltérés;
5) A termék megjelenése és felületi változtatása által okozott kár, hiba és / vagy veszteség
6) A jogosulatlan szervízelés vagy az általa okozott kár, hiba és / vagy veszteség
7) A normál elhasználódás által okozott károk, meghibásodások vagy veszteségek
A gyártó fenntartja a jogot, hogy a hibás termékeket javítsa, az alkatrészeket kicserélje, amennyiben a javítás nem megoldható, úgy a terméket cserélje. Abban az esetben, ha a vásárló minőségi problémákkal szembesül a használat során, beszámolhat az általa észlelt hibáról a megrendelő nevének, címének, elérhetőségének, megrendelés számának, dátumának, a termék sorozatszámának feltüntetésével a hello@flybike.hu e-mail címen.
A visszaküldött terméket a Bafang gyártó technológiai szolgáltató részlege bevizsgálja és dönt a garancia érvényesítéséről Amennyiben a gyártó úgy dönt, hogy a termék hibás vagy a hibát nem a vásárló gondatlan magatartása okozta, abban az esetben a Bafang ingyenesen felajánlja a javítást vagy cserét Ha a vizsgálat során megbizonyosodik, hogy a termék nem gyári hibás vagy a hibát a vásárló gondatlan magatartása okozta, akkor a Bafang még mindig javíthatja a terméket az ügyfél számára, de az anyagköltséget, a munkaerőköltséget és a szállítás költségét a vásárlónak kell állnia, megtérítenie.
A Flybike Zrt. nem vállal felelősséget semmilyen, a termék használatából eredő kárért, balesetért, a vásárló által okozott károkért.